Všetko o nákupe
Spôsob dopravy a ceny poštovného:
- Tovar expedujeme express do 24 hodín, pokiaľ nie je uvedené inak.
- Tovar zasielame cez prepravnú spoločnosť SPS - Express One
Pri dodaní tovaru na dobierku je platba vykonávaná v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru od pracovníka prepravnej spoločnosti.
- Informáciu o cene poštovného získate v 1. kroku nákupného košíka, kde je možné vyberať z viacerých možností vrátane osobného odberu.
(Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napr. pokiaľ sa jedná o tovar väčších rozmerov. V košíku sa vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber a aká cena za dopravu bude účtovaná.)
- Platba pri prevzatí (dobierka) spoplatnená 1,49 € (podľa výberu spôsobu doručenia).
Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru, ktoré nemôžu byť expedované súčasne, rozdelí sa na viac zásielok. Zákazník v tom prípade platí len jedno poštovné a to podľa najvyššieho dosiahnutého typu prepravy tovaru, ktorý je súčasťou objednávky.
Ako ušetriť na poštovnom?
POŠTOVNÉ ZADARMO:
- pri objednávke nad 100 €
- pri výrobkoch označených "Doprava ZADARMO"
- pri výrobkoch označených "Doprava ZADARMO pri nákupe 2 a viac kusov"
UPOZORNENIE: Doručujeme iba do Slovenskej republiky
Osobný odber
- SPS balíkovo za poplatok 2,99 € pri platbe vopred alebo poplatok 2,99 € + 1,49 € pri platbe pri prevzatí (dobierka)
Maximálna hmotnosť zásielky je 10 kg (minimálny rozmer 14 x 9 x 0,8 cm, maximálny rozmer 80 cm).
Na vydanie balíka stačí oznámiť iba kód pre vyzdvihnutie, ktorý obdržíte v avíze a Vaše meno pri výdaji.- Rýchla obsluha
- Jednoduché vyzdvihnutie
Doba uloženia zásielky je 5 pracovných dní (možno predĺžiť na 15 dní, a to prostredníctvom odkazu, ktorý bude zaslaný v avíze o blížiacom sa konci úložnej doby). - Packeta za poplatok 3,49 - 4 € pri platbe vopred alebo poplatok 3,49 - 4 € + 1,49 € pri platbe pri prevzatí (dobierka)
Zásielku s vašim tovarom do celkovej hmotnosti 15 kg doručíme na jedno s tisíc výdajoch miest Packety alebo do Z-Boxu. (Z-Box je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, a to pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta alebo zadaním kódu pre vyzdvihnutie.) Na výdajných miestach je možné štandardnú úložnú dobu 5 dní a predĺženie je možné v mobilnej aplikácii Packeta o 2 dni.
Z-BOX - na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné s aplikáciou o 1 deň.
Spôsoby platby za tovar:
- Dobierka (platba v hotovosti alebo kartou pri prevzatí)
Najjednoduchší, najčastejší, ale aj najdrahší spôsob platby za tovar.
Pri prevzatí tovaru hradíte cenu zásielky v hotovosti alebo platobnou kartou vodičovi dopravnej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi. Odporúčame si vždy pripraviť čiastku za dobierku čo najpresnejšie, urýchlite tým odovzdanie zásielky. - Platba kartou - online
Pohodlný, bezpečný a stále viac obľúbený spôsob platby za tovar.
Po dokončení objednávky budete presmerovaní na zabezpečenú platobnú bránu systému GoPay, kde po zadaní čísla vašej karty, dátumu platnosti karty a kontrolného kódu CVV2 (všetky údaje sú na karte uvedené) dokončíte svoju objednávku.Pozn. Karta musí umožňovať platby na internete (možno jednoducho overiť u svojej banky).
- Google Pay
Pohodlný, rýchly a bezpečný spôsob platby.
Po dokončení objednávky budete presmerovaní na zabezpečené platobné metódy Vášho Google účtu. - Okamžitá online platba na účet
Zaplaťte pohodlne zo známeho prostredia vášho internetového bankovníctva.
Systém platobnej brány GoPay vás presmeruje do známeho prostredia internetového bankovníctva Vašej banky, kde iba potvrdíte čiastku už predvyplneného platobného príkazu.Pozn. Použitie online platby je podmienené aktívnym prístupom do internetového bankovníctva Vašej banky.
- Platba v hotovosti alebo kartou pri prevzatí na výdajni
Tradičný spôsob platenia ako v každom supermarkete.
Tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri pokladni personálu pri prevzatí vašej objednávky.Pozn. Použitie karty na predajni/výdajni nie je podmienené jej fungovaním pri platbách na internete.
Záruka
- Na všetok tovar poskytujeme záruku 2 roky a zaisťujeme pozáručný servis. Ďalšie informácie o záručných podmienkach a podrobnosti k spôsobu riešenia reklamácií nájdete v priloženom reklamačnom poriadku.
- V súlade so zákonom č. 89/2012 Zb. máte právo odstúpiť od zmluvy v lehote do 14-tich dní pri nákupe cez e-shop alebo zásielkový obchod. Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy a vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy (TU)
- Okrem tohto zákonného práva ponúkame pri nákupe cez e-shop alebo zásielkový obchod predĺženú lehotu na odstúpenie od zmluvy - 90 dní.
- Podmienka vrátenia peňazí za tovar pri odstúpení od zmluvy v predĺženej lehote - tovar musí byť vrátený úplný, tj. vrátane všetkého dodaného príslušenstva, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodené, čisté, vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom bol tovar prevzatý.
- Všetky ceny uvedené pri výrobkoch platia odo dňa zverejnenia do vypredania zásob.
- Vyhradzujeme si právo na opravu ceny tovaru pred odoslaním, ak sa zistí, že bol tovar ponúkaný za chybnú cenu. V takom prípade bude zákazník o správnej cene informovaný a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a objednávka bude stornovaná.
- Rozmery nafukovacích výrobkov sú uvedené s toleranciou +/- 3%.
Pokiaľ chce zákazník predpokladanú vadu, ktorá nie je v súlade so špecifikáciou výrobku, nahlásiť a uplatniť tak záruku výrobcu BESTWAY, je nutné zadať prípadnú záručnú reklamáciu cez tento on-line formulár.
Otázky týkajúce sa reklamácií výrobkov Bestway môžete posielať aj na e-mail: pomocservis@bestwaycorp.sk
Záruka výrobcu BESTWAY nekryje žiadne ekonomické straty spôsobené nákladmi na spotrebu vody a chemických prípravkov.
Záruka výrobcu BESTWAY sa nevzťahuje na poškodenie materiálu v dôsledku nesprávnej inštalácie a / alebo montáže, ktoré nie sú v súlade s pokynmi obsiahnutými v užívateľských príručkách.
O vrátenie peňazí nemožno požiadať v prípade zásahov do výrobku a/alebo výmeny výrobku, keď spotrebiteľ alebo predajca manipuloval s výrobkom iným spôsobom, než je uvedené v záručných podmienkach výrobcu BESTWAY alebo v prípade, keď spotrebiteľ alebo predajca tieto podmienky nedodržal.
- Záručné podmienky a návod na údržbu obuvi TU.
- Vrátenie tovaru - tovar pre osobnú hygienu a erotické pomôcky majú zvláštnu výnimku z vyhlášky EÚ a patrí medzi „tovar osobitného charakteru“. Vrátenie či výmena nie je u týchto výrobkov z hygienických dôvodov možná pokiaľ dôjde k porušeniu ochranného obalu, v ktorom bol výrobok doručený.
Ochrana osobných údajov
Spoločnosť TV PRODUCTS CZ s.r.o. venuje veľké úsilie v dodržiavaní práv ochrany osobných údajov. Toto vyhlásenie o zásadách ochrany osobných údajov vysvetľuje zhromažďovanie a využívanie osobných údajov spoločnosťou TV PRODUCTS CZ s.r.o..
E-shop prevádzkuje:
TV PRODUCTS CZ s.r.o.
Rybná 669/4
110 00 Praha 1
IČ: 26061333
DIČ: CZ26061333
Obchodné podmienky
Úplné znenie obchodných podmienok nájde TU.