Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok poskytuje zákazníkovi informácie o tom, ako postupovať v prípade reklamácie tovaru kúpeného prostredníctvom zásielkového predaja alebo pri objednávke z e-shopu s osobným odberom na zmluvných výdajných miestach.

I. VŠEOBECNÉ PODMIENKY
Povinnosť kupujúceho
Kupujúcemu sa v jeho vlastnom záujme odporúča, aby bezprostredne po dodaní tovaru toto prezrel a bez zbytočných odkladov informoval predajcu o prípadných zistených závadách a to najlepšie na naše zákaznícke centrum - telefón 225 350 454. Na vyššie uvedenom telefóne Vám poradíme s vybavovaním všetkých reklamácií v nadväznosti na záručnú aj pozáru.

Pred prvým použitím odporúčame preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami riadiť. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich dielov) spôsobené bežným používaním. Kratšia životnosť výrobku, popr. jeho časti nemožno v týchto prípadoch teda považovať za vadu.

Reklamačné konanie môže byť zahájené, pokiaľ zákazník predloží kompletnú reklamovanú vec (pokiaľ nie je dohodnuté inak) a preukáže hodnoverným spôsobom jej zakúpenie od spoločnosti (najlepšie nákupným dokladom). Reklamovaná vec musí byť riadne vyčistená, aby bola hygienicky nezávadná, prípadne zbavená prevádzkových náplní. Spoločnosť je oprávnená odmietnuť tovar k reklamačnému konaniu pokiaľ zákazník nesplní vyššie uvedené požiadavky.

Reklamovaný tovar odporúčame zasielať s vyplneným reklamačným listom (je súčasťou dodacieho listu), kde kupujúci uvedie čo najvýstižnejšie popis závad a ich prejavov.

Povinnosť predávajúceho
Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu a to najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

II. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY PRI POUŽITÍ PROSTRIEDKOV KOMUNIKÁCIA NA DIAĽKU
Zákazník, ktorý ako spotrebiteľ uzavrel s predávajúcim kúpnu zmluvu na tovar použitím niektorého z prostriedkov komunikácie na diaľku (typicky zásielkový predaj), je oprávnený v súlade so zákonom č. 89/2012 Zb. od tejto odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 1837 z.č. 89/2012 Zb.

Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy a vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy nájdete tu.

III. ROZPOR S KÚPNOU ZMLUVOU
Predávajúci zodpovedá zákazníkovi v súlade so zákonom č. 89/2012 Zb. za to, že tovar je pri prevzatí zákazníkom v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád.

V prípade, že tovar pri prevzatí zákazníkom nebude v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má zákazník právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky zákazníka buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou; ak nie je takýto postup možný, môže zákazník požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ zákazník pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Rozpor s kúpnou zmluvou môže zákazník uplatniť na zmluvnom reklamačnom stredisku: Reklamačné oddelenie TV PRODUCTS SK s.r.o., Kněžskodvorská 2277/26 (areál Motor), 370 04 České Budějovice. Postup viď. odsek IV. ad 4.

IV. UPLATNENIE REKLAMÁCIE V ZÁRUČNEJ LEHOTE
Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný v súlade s Občianskym zákonníkom a vzťahuje sa na tovar, u ktorého bola reklamácia uplatnená v záručnej dobe.

Ku každému tovaru je priložený dodací list, ktorý môže slúžiť aj ako záručný list, pokiaľ tento nie je pribalený a nami potvrdený pri tovare už od výrobcu. Súhlas so záručnými podmienkami potvrdzuje zákazník podpisom pri prevzatí tovaru. Pokiaľ si tovar neodoberá osobne, tak sa rozumie prevzatím tovaru okamih, kedy tovar preberá od dopravcu.

Záručné podmienky
1) Dĺžka záruky je 24 mesiacov a začína plynúť dňom skutočného prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.

2) Ak zakúpi zákazník od spoločnosti vec, ktorá je už pri predaji označená ako použitá alebo u ktorej je zákazník oboznámený so skutočnosťou, že má vadu alebo vady, spoločnosť nezodpovedá za vady takej veci, zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktoré má vec pri prevzatí zákazníkom rovnako ako za vady, na ktoré bol zákazník upozornený. U vecí predávaných za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola nižšia cena dojednaná. U vecí použitých spoločnosť môže záručnú dobu po dohode so zákazníkom skrátiť, nie však menej ako na 12 mesiacov, túto dobu uvedie spoločnosť v doklade o predaji veci.

3) Zákazník uplatňuje záruku zaslaním na reklamačné stredisko. Za podmienok nižšie uvedených môže zákazník uplatniť záruku aj v sieti našich zmluvných výdajných miest. Pokiaľ uplatňuje záruku na odbernom mieste, bude mu opravený tovar doručený späť na toto výdajné miesto.

4) Zákazník doručí tovar prostredníctvom Slovenskej pošty alebo cez niektorú z prepravných firiem riadne zabalené (aby bolo zaručené zabránenie vzniku škôd spôsobených prepravou) do zmluvného reklamačného strediska na adresu uvedenu v návratke.

v0.0.118